محل لوگو

دانلود پروژه کارآموزی 50 ص


دانلود پروژه کارآموزی 50 ص

شما بازدید کنند محترم میتوانید با هزینه ی اندکی فایل (پروژه کارآموزی 50 ص) را تهیه فرمایید.

قسمتی از متن :

 

‏مقدمه

‏فصل اول :آشنايي با مكان كارآموزي

‏تاريخچه عينک

‏مكان كارآموزي

‏بخشهاي مختلف شركت

‏مقدمه

‏یکی از اهداف اساسی وبسیار مهم سیاستگذاران ایجاد ارتباط منطقی و هماهنگ صنعت ومحیط کار با دانشگاه و دانشجو می باشد که هم در شکوفائی و رشد صنایع مؤثر بوده و هم دانشجویان را از یادگیری دروس تئوری محظ رهایی ‏داده و علم آنها را کاربردی تر کرده و باعث می شود آن را در عرصه عمل ،آزموده و به مشکلات و نابسامانیهای علمی وعملی محیط کار آشنا شده و سرمایه و وقت خویش را در جهت رفع آنها مصروف نمایند، که برای جامعه‏ ‏ی در حال توسعه ما از ضروریات می باشد .

‏امروزه‌ اهميت‌ كامپيوتر، به‌ عنوان‌ يكي‌ از لوازم‌ برقي‌ و الكترونيكي‌ در زندگي‌ و در نزد كساني‌ كه‌ به‌ نحوي‌ در گير اين‌ «گرداب‌ گسترده‌ گيتي» ‏هستند،‏ آنها كه‌ از اين‌ لوازم‌ و ابزارهاي‌ الكترونيكي‌ براي‌ رفاه‌ و آسايش‌ بيشتر در زندگي‌ استفاده‌ مي‌ كنند. - كاملاً احساس‌ مي‌ شود.

‏طبق تعریف کنونی ‏فرهنگ لغت انگلیسی آکسفورد ‏کامپیوتر ‏ابزاری ‏برای انجام ‏محاسبات ‏یا عملیات های کنترلی قابل بیان به ‏صورت جملات ‏عددی ‏یا ‏منطقی ‏می باشد. با وجود درستی، این تعریف و ‏تعاریفی که در دیگر فرهنگ های لغت یافت می شود آنقدر عام هستند که هیچ تمایزی بین ‏گونه های مختلف قدیمی، کنونی و بالقوه ی آینده قرار نمی دهند. سئوالات پر مفهوم تر ‏می توانند این ها باشند: انواع مختلف کامپیوتر کدام می باشد؟ یا ویژگی ها و قابلیت ‏های متمایز کننده ی کامپیوترهای ‏عصر حاضر ‏چیست؟

‏مهندسی کامپیوتر ‏(‏که گاه ‏مهندسی سیستم های کامپیوتری ‏هم نامیده می ‏شود) یک شاخه کاری است که ‏مهندسی الکترونیک ‏و ‏علوم کامپیوتر ‏را ترکیب می کند. یک مهندس ‏کامپیوتر، یک مهندس الکترونیک است که تمرکز اصلی اش روی سیستم های رقمی است و کمتر

 


مبلغ قابل پرداخت 8,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ دی ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 211

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما