محل لوگو

دانلود کارآموزی امور مشتركين 34 ص


دانلود کارآموزی   امور مشتركين 34 ص

کارآموزی امور مشتركين 34 ص - word (..doc) - طرح کاراموزی و کارافرینی -

قسمتی از متن :

 

‏54

‏بخش دوم : امور مشتركين خراسان شمالي

‏28

‏امور مشتركين

‏امور مشتركين يكي از بخش هاي شركت مخابرات است كه به مشتركين تلفن همراه اول و تلفن ثابت، در سطح استان خراسان شمالي به منظور رفع مشكلات مردم و همچنين قبوض مشتركان را به حساب آنها مي آورد. البته اين موضوع براي بانكهايي انجام مي شود كه ON LINE ‏ نشده اند مانند بانكهاي: كشاورزي، تجارت، مسكن.

‏اين عمل اينگونه انجام مي شود: هنگامي كه مشترك قبض تلفن خود را چه همرا و چه ثابت باشد پرداخت نمايد اين قبوض از اول هفته تا آخر هفته در بانك جمع آوري مي شود. در امور مشتركين فردي مسئول جمع آوري اين قبوض تلفن همراه يا تلفن ثابت از بانكهاي مختلف درسطح مركز استان را عهده دار مي باشد و همچنين افراد ديگري در سطح شهرستان هاي مختلف به انجام اين كار در سطح شهر خود را دارا مي باشند. هنگامي كه فرد مسئول به بانك مراجعه و از بانك مي خواهد كه قبوض پرداخت شده تلفن ثابت يا همراه را به او واگذار نمايند آنان همراه اين قبوض، چك بين بانكي را نيز كه اين چك حاوي تمامي مبالغ پرداخت شده قبوض تلفن همراه يا ثابت است به او مي دهند كه اين چك براي شركت مخابرات است.

‏فرد با گرفتن قبوض و چك و ژورنالهاي بانكي به امور مشتركين مراجعه مي كند و قبوض مربوط به تلفن همراه را با چك و ژورنالهاي آن را به قسمت تلفن همراه مي دهد و از اينجا كار كاركنان تلفن همراه شروع مي شود. ابتدا مشاهده مي كنيم كه قبوض با ژورنالهاي داده شده از بانك يكي است يا نه، در صورتي كه در ژورنال قبضي با مبلغي ديگر ثبت شده يا در ژورنال مبلغي وجود دارد كه قبض آن به امور مشتركين نيامده است آن را به فردي كه مسئول جمع آوري قبوض است اطلاع داده تا به بانك مراجعه نمايد و از جريان آن با خبر شود و به اطلاع امور مشتركين برساند.

‏هنگامي كه قبوض با ژورنال و چك مشكلي ندارد مي توان آن را به حساب مشترك برده و در سيستم حسابداري آن را ثبت كنند. چك در روزي كه به امور مشتركين فرستاده مي شود تمامي آن در دفتري به نام دفتر چكها به ثبت مي رسد و اگر بانكي چك را بيشتر از حد صادر كرده باشد به آن مازاد چك گفته مي شود و در دفتر اين مازاد چك نيز ياد داشت مي شود و به اطلاع بانك مي رسد كه اين مبلغ مازاد است و براي چك بعدي آن را كسر نمايند. اصطلاح ديگري نيز وجود دارد كه به آن كسري چك گويند، كسري چك به معناي آن است كه بانك مي بايست............................................ ريال چك صادر مي كرده در حالي كه كمتر از آن مبلغ را به حساب مخابرات برده است و اين نيز در دفتر چكها براي آن بانك ثبت مي شود، و اين نيز به اطلاع بانك مذبور مي رسد.

‏افرادي كه در سطح شهرستان هاي استان خراسان شمالي به منظور جمع آوري قبوض به استخدام شركت مخابرات استان خراسان شمالي در آمده اند نيز در سطح شهرستان خود به جمع آوري قبوض از بانكهاي مختلف نموده و آن را به شهر بجنورد امور مشتركين خراسان شمالي مي آورند.

‏هنگامي كه اين قبوض چه قبوض شهرستان ها و چه قبوض شهر بجنورد كنترل و محاسبه شد آنان را براي پانچ به افراد مسئول اين كار مي دهيم كه توسط دو نفر اين عمل انجام مي شود. پس از انجام عمليات پانچ مي بايست آنان را در دفتر ثبت چك مبلغ چك و جمع مبلغ پانچ شده را با يكديگر كنترل كرد.

‏قبوض پانچ شده را پس از 15 روز وارد دفتر معين مي نمايند.

 

دانلود,کارآموزی,,امور,مشتركين,34,ص,دانلود

 


مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ دی ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 182

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما