محل لوگو

دانلود کارآموزی ، کهرنگ لاستیک


دانلود کارآموزی ، کهرنگ لاستیک

با هزینه ای اندکی شما میتونید فایل (کارآموزی ، کهرنگ لاستیک) را تهیه کنید.

قسمتی از متن :

 

‏2

‏مقدمه :

‏وسعت سازمانها و موسسات موجب مي شود كه مدير نتواند به همه امور بخصوص امور جزئي تر، نظارت و رسيدگي كند و ناچار بايد قسمتي از اختيارات خود را به افراد واجد شرايط واگذار كند . هر قدر وسعت سازمان بيشتر شود و بر تعداد كاركنان افزوده گردد ، مدير موظف است اختيارات بيشتري را واگذار كند و به ديگران هم در مديريت نقش دهد و اين تفويض اختيار در حاليكه افزايش بازدهي و ازدياد علاقه بانجام كار را در ديگران ايجاد كند باعث تكامل افراد و تربيت نيروي انساني مورد نياز و بهبود روابط انساني در سازمانها مي گردد.

‏تفويض اختيار باعث هرچه بيشتر تقسيم شدن كار و انجام درست تر و دقيق تر آن شده و مانع اتلاف وقت مديران در امور غير لازم مي شود. براي تحقيق اهداف سازمان تفويض اختيار را بايد شناخت و نتايج اختيار ضروري بوده و بايستي به اصول تفويض اختيار توجه كافي مبذول گردد تا موانع برقراري آن به راحتي از پيش پا برداشته شود. از سوي ديگر تفويض اختيار فرصت مناسبي به افراد كم تجربه مي دهد.

‏گريس آرگريس مي گويد ‏«‏ مديران بايد كاركنان را به قبول مسئوليتهاي بيشتر تشويق كنند و شرايط انعطاف پذيري را براي رسيدن آنها به بلوغ و كمال فراهم آورند.( گري دسلر، 1373‏)‏

‏براي اين منظور بايد متذكر شد كه يكي از مهمترين كوششهاي انساني ، مديريت است زيرا همه مديران در همه رده ها و در همه گونه سازمان وظيفه بنيادي طراحي و يا نگهداشتن محيطي را بر عهده دارند كه در آن افراد از راه همكاري و به گونه اي گروهي، بتوانند ماموريتها و هدفهاي برگزيده اي را به اجرا درآورند و به سخن ديگر مديران اين مسئوليت را بر عهده دارند تا فرصتي پديد آورند كه افراد بتوانند بهترين همكاري را براي رسيدن گروه به هدفهاي خود ارائه دهند.

‏2

‏در اين تعريف مديريت نوعي كوشش و همكاري دسته جمعي خوانده شده و بر خلاف تعريفهاي ديگر بر وجه اشتراك و مساعدت و به وجود آوردن محيطي مناسب براي شكوفايي فرد و درنهايت سازمان تاكيد شده است.

 


مبلغ قابل پرداخت 7,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ دی ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 188

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما