محل لوگو

دانلود کارآموزی حسابداری اداره پست 33 ص


دانلود کارآموزی حسابداری اداره پست 33 ص

برای شما بازدید کننده محترم این مقاله کامل را تهیه کرده ایم.

کارآموزی حسابداری اداره پست 33 ص

قسمتی از متن :

 

‏1

‏مقدمه :

‏كارآموزي مقوله‏‌‏اي است كه در جهت پختگي و تجربه آموزي شخص مفيد است . كارآموزي همچنين كه از خود لغت برمي‏‌‏آيد، به معناي آموختن كار و حرفه مي‏‌‏باشد. بسياري از كساني كه واحد كارآموزي را انتخاب مي‏‌‏كنند به آن به عنوان يك واحد خيلي ساده مي‏‌‏نگرند درحالي كه افرادي هم هستند كه قبول شدن در اين واحد درسي را نه به خاطر نمره بلكه به خاطر آموختن و تجربه كردن اهميت بيشتري قائل هستند و به همين خاطر و براي بالا بردن استعدادها و توانايي‏‌‏ها در مكانهاي مختلف حضور مي‏‌‏يابند و با اشتياق و علاقه مضاعف بكار مشغول مي‏‌‏شوند .

‏ با توجه به موارد فوق مي‏‌‏توان گفت كه واحد كارآموزي به عنوان يكي از اساسي‏‌‏ترين دروس هر رشته محسوب مي‏‌‏شود و افراد مي‏‌‏توانند در اين مدت ( هر چند كوتاه ) استعدادها و انگيزه‏‌‏ها و نقاط ضعف و قوت خود را بهتر شناخته و بتوانند براي شغل آيندة خود برنامه‏‌‏ريزي كنند و علاقه بر اين شغل چون كه كارآموز با محيط اجتماعي روبروست مي‏‌‏تواند خود را شخص اجتماعي با رفتار و منشهاي انساني تطبيق دهد و خود را به سوي يادگرفتن آداب و معاشرت كاري سوق دهد .

‏ با توجه به اينكه رشته تحصيلي ما رشته حسابداري مي‏‌‏باشد، دقت عمل و صبر و حوصله در كارها يكي از مهمترين چيزهايي است كه در طول كار با حرفه خود با آنها روبرو هستيم بايد به آنها توجه نمائيم .

‏ اميد است همه دانشجويان به مرحله‏‌‏اي از خودشناسي برسند كه استعدادها و توانائيها و انگيزه‏‌‏هاي خود را در رشته تحصيليشان بيابند .

‏ انشاء ا...

‏2

‏ ‏ ‏فصل اول

‏((‏آشنايي كلي با مكان كارآموزي‏ ‏))

 


مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ دی ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 232

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما