محل لوگو

دانلود کارآموزی حسابداری شرکت ساختماني


دانلود کارآموزی حسابداری شرکت ساختماني

با هزینه ای اندکی شما میتونید فایل (کارآموزی حسابداری شرکت ساختماني) را تهیه کنید.

قسمتی از متن :

 

‏2

‏مقدمه

‏استانداردهاي حسابداري بر مبناي مفاهيم نظري گزارشگري مالي تدوين گرديده است. مفاهيم نظري مزبور توسط کميته تدوين استانداردهاي حسابداري با هدف تدوين استانداردهاي حسابداري هماهنگ تهيه و به پيوست اين مجموعه ارائه شده است .

‏دامنه کاربرد استانداردهاي حسابداري ، صورتهاي مالي با مقاصد عمومي (که از اين به بعد صورتهاي مالي ناميده مي شود) است که به منظور ارائه اطلاعات مفيد در مورد وضعيت مالي ، عملکرد مالي و انعطاف پذيري مالي واحد تجاري جهت تصميم گيري استفاده کنندگان تهيه مي شود.

‏استانداردهاي حسابداري در مورد صورتهاي مالي کليه واحدهاي تجاري (انتفاعي ) اعم از اين که در بخش خصوصي يا عمومي فعاليت کند، کاربرد دارد. اگرچه اين استانداردها معطوف به واحدهايي است که با هدف کسب سود فعاليت مي کنند اما عمدتاً در مورد واحدهاي غيرانتفاعي نيز با اعمال تعديلات لازم کاربرد دارد.

‏واحدهاي تجاري خارج از کشور که مالکيت آنها متعلق به واحدهاي تجاري ايراني است در صورتي که در تهيه و ارائه صورتهاي مالي خود تابع مقررات و استانداردهاي حسابداري محلي باشند، ملزم به رعايت الزامات استانداردهاي حسابداري ايران نيستند. با اين حال در مواردي که واحد تجاري ، واحد فرعي يک واحد سرمايه گذار ايراني باشد، تهيه صورتهاي مالي واحد فرعي براساس استانداردهاي حسابداري ايران نيز جهت استفاده در تهيه صورتهاي مالي تلفيقي ضروري است .

‏2

 


مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ دی ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 193

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما