محل لوگو

دانلود کارآموزی درشركت تارابگين 17ص


دانلود کارآموزی درشركت تارابگين  17ص

خریدار گرامی شما میتوانید فایل (کارآموزی درشركت تارابگين 17ص) را ویرایش کنید.

کارآموزی درشركت تارابگين 17ص - word (..doc) - دانلود,کارآموزی,درشركت,تارابگين,17ص,دانلود

قسمتی از متن :

 

‏1

‏شركت تارابگين

‏( ‏بازيافت سرباره حاصل از كوره بلند ذوب آهن اصفهان‏ )

‏2

‏مقدمه‏

‏شركت تارابگين

‏از آنجايي كه نگرش صحيح به مباحث انرژي و بهره گيري مفيد از آن امروز ذهن صنعتگران را به خود مشغول نموده به جرات مي توان بيان كرد كه عايق و به طور جامع صنايع توليد كننده عايق توانسته است تا حد بسياري در نيل به اين هدف روششن ياريگر مجموعه صنعت كشور باشند .

‏امروز يكي از مهمترين و بارزترين صنايعي چون پالايشگاهها ، نيروگاهها ، كارخانه هاي توليد سيمان ، پتروشيميها ، صنايع خودرو سازي ، ساختمان و تاسيسات خانگي مبحث عايق بوده كه با استفاده از آن مي توان فرايند اتلاف انرژي را كنترل كرد .

‏شركت تارابگين با هدف بازيافت سرباره حاصل از كوره بلند ذوب آهن اصفهان و همچنين تامين بخشي از نيازهاي اين مجموعه توسط شركت معتر اتريشي VOEST- ALPINE‏ در منطقه صنعتي ذوب آهن در قطعه زميني با مساحت چهل هزار متر مربع احداث گرديد كه پس از نصب ماشين آلات و ‏آ‏موزش پرسنل‏ در ‏كشور اتريش رسماً از سال 1357 به بهره برداري رسيد .

 


مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ دی ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 200

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما