محل لوگو

دانلود کارآموزی شركت توليدي بافت آزادي 166 ص


دانلود کارآموزی شركت توليدي بافت آزادي 166 ص

برای شما بازدید کننده محترم این مقاله کامل را تهیه کرده ایم.

کارآموزی شركت توليدي بافت آزادي 166 ص

قسمتی از متن :

 

‏1

‏1

‏مشخصات كلي كارخانه :

‏ شركت توليدي بافت آزادي ( ساكاي سابق ) سهامي عام در تاريخ 1384/03/06‏ تحت شماره ثبت 9228‏ در اداره ثبت شركتهاي تهران به منظور توليد و عرضه پارچه هاي كشباف ، تاري پودي بصورت رنگي و چاپي و انواع پرده هاي تور و فعاليتهاي بازرگاني مرتبط با آنها به ثبت رسيده است و محل شركت در بازار دالان اميدالملك و با ظرفيت توليد سالانه 400/000‏ متر انواع پرده ، توري و پارچه مبلي و دستكش بوده است . فعاليت اصلي شركت طبق ماده 2 اساسنامه آن ايجاد و تاسيس و اداره كارخانجات توليدي نخ ، بافندگي و تكميل پارچه مي باشد .

‏ اين شركت در تاريخ 1356/01/25‏ به شركت سهامي عام تبديل و در تاريخ 1370/11/21‏ در سازمان بورس اوراق بهادار پذيرفته شده ( قبل از انقلاب اسلامي اين شركت ، يك شركت خصوصي بوده است ) .

‏ ‏شرح‏ ‏ ‏درصد سهام

‏1) سازمان ملي گسترش مالكيت واحدهاي توليدي 36.51‏

‏2) شركت سرمايه گذاري ملي ايران 9‏

‏3) خانواده سادات تهران 27.6‏

‏4) خانواده پوركاظمي 26.89‏

100

‏نحوه اداره شركت پس از پيروزي انقلاب اسلامي :

‏ اداره شركت بافت آزادي پس از انقلاب اسلامي به استناد ماده واحد 6738‏ به عهده مديريت دولتي قرار گرفت و در سال 1362‏‌ با توجه به زيان انباشته در اجراي ماده 141‏ قانون تجارت ، سرمايه شركت از مبلغ 1/200/000/000‏ ريال به مبلغ 5/000/000‏ ريال تقليل و در سال 1363‏ سرمايه شركت از مبلغ 5/000/000‏ ريال به مبلغ 5/000/000/000‏ ريال افزايش يافت و در اسفند ماه همان سال در سازمان بورس و اوراق بهادار پذيرفته شد و سهام 54/97‏ درصد مربوط به سازمان صنايع ملي ايران در تاريخ 1374/04/12‏ در سازمان بورس و اوراق بهادار به كارگران شركت و بخش خصوصي واگذار شد و به دليل اينكه عملكرد شركت از سال 1377‏ منجر به زيان گرديده ، معاملات سهام شركت در سازمان بورس اوراق بهادار تهران به حالت تعليق درآمده است .

‏ ‏تركيب سهامداران‏ ‏درصد سهام

‏ 1) سازمان خصوصي سازي ( اصالتاً و وكالتاً ) 27

‏2) شركت سرمايه گذاري ملي ايران 9

‏ 3) خانواده ميراحمدي 28

‏ 4) كارگران و سهامداران ديگر ‏ ‏ 36

‏ 100

‏اين شركت داراي دو بخش جداگانه مي باشد : 1) بافت (1‏) 2) بافت (2‏)

‏1

‏2

‏ كارخانه بافت (1‏) داراي بخشهاي چاپ تخت ، تكميل ، تعميرات شامل ، تراشكاري ، فرز كاري و…‏ مي باشد .

‏ كارخانه بافت (2‏)‌ داراي بخشهاي گردباف ، كتن ، راسل ، وارپينگ ،‌ ژاكارد ، برودري ( BRODERI)‏ مي باشد به علاوه قسمت چهارلاتابي ، سيستم اداره كننده هيات مديره مي باشد كه تصميمات اصلي توسط آن اتخاذ مي شود كخ تحت نظارت اين هيات مديره ،‌ مديرعامل مسئوليت كارخانه ره به عهده دارد كه در حال حاضر مديرعامل جناب آقاي قدكچيان مي باشد .

‏بخشهاي زير ، زير نظر مديرعامل مي باشد :

‏1) امورمالي و انبارها كه شامل حسابداري و انبارداري است.

‏2) امور بازرگاني و تهيه مواد كه امور مربوط به خريد و فروش و سفارشات كارخانه نيز مي باشد .

‏3) امور اداري و كارگزيني

‏4) امور فني و توليد كه شامل آزمايشگاه ،‌ بخش آمار و كنترل ، نگهداري و تعميرات نيز مي باشد .

‏5) بخش آموزشي كه به آموزش كارگران و كارمندان اشتغال دارد .

‏همچنين كارخانجات بافت آزادي داراي شوراي اسلامي كار مي باشد ، كه وظيفه آن دفاع از حقوق حقه كارگران و كارمندان و مرجع اختلاف كارگران و مسئولين مي باشد .

‏ كارخانجات بافت آزادي ( بافت (1‏)‌ و بافت (2‏) ) بصورت مجزا اداره مي شوند يعني هر كارخانه بصورت مجزا داراي بخشهاي اداري و كارگزيني و مديريت جداگانه مي باشد . مديران هر قسمت زير نظر مديرعامل انجام وظيفه مي كنند . انبارهاي اين كارخانجات شامل : انبار قطعات يدكي ، انبار پارچه خام ، انبار محصول ، انبار زائدات و انبار رنگ و مواد مصرفي مي باشد .

‏در بخش بازرگاني ، تحويل سفارشات و فروش محصولات و بازاريابي جهت محصولات انجام مي شود .

‏مواد مورد نياز داخل كارخانه سعي مي شود حدالمقدور از داخل كشور تهيه شود ، در غير اينصورت از كشورهاي خارجي تامين مي شود .

‏كارخانجات بافت آزادي دو نوع محصول دارد :

‏1) بصورت سفارشات از شركتها ، افراد حقوقي يا كارخانجات ديگر است .

‏2) محصولاتي كه به سفارش خود شركت مي باشد كه در فروشگاه بافت آزادي به فروش مي رسد . اين نوع سفارشات دربرگه هاي سفارش با شماره سفارشات مشخص تامين مي گردد .

‏ بخش مهم و حياتي كارخانه كه نقش بسزايي در سود دهي كارخانه دارد بخش آمار و كنترل كارخانه مي باشد كه كنترل و ثبت موارد در رابطه با توليد و انتقالات كالا دا به عهده دارد در اين قسمت آمار توليد هر سال را بصورت مجزا حسابرسي كرده و سود حاصله را محاسبه مي نمايد و منحني توليد و فروش هر سال را با سالهاي قبل مقايسه مي كند . در پايان لازم بذكر است كه اين كارخانه در كيلومتر 1‏ و 8‏ جاده كرج واقع شده است .

‏سالن وارپينگ :

 


مبلغ قابل پرداخت 8,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ دی ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 186

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما