قسمتی از متن :
1
مقدمه:
مدیران آموزشی بنا به ویژگیهای شخصیتی، روانی و الگوهای تفکر خود، دانسته یا ندانسته به کمک یکی از سبکهای مدرسه خود را اداره می کنند و هر مدیر برای توجیه سبک خود ادعا می کند این سبک زودتر و بهتر به هدف می رسد و قسمت عمده اهداف آموزشی و پروش در انجام فعالیتهای یادگیری و پیشرفت تحصیلی
دانش آموزان آشکار می شود.
باید به این امر توجه کرد که دانش آموزان هر کشوری سهم بسزایی از درآمد و بودجه آن کشور را در زمینه های برنامه ریزی، تجهیز مدارس، حقوق معلمان و بقیه کارکنان اداری تهیه مواد و ابزار آموزشی و تهیه کتب درسی و ... به خود اختصاص می دهند.
( دلاور، 1369) لذا به طور جدی در مورد پیشرفت تحصیلی دانش آموزان راه و چاره ای اندیشه گردد. و این سرمایه های ملی به صورتی کارسازتر برای کشور و آبادانی آن به خدمت گرفته شوند.
2
بیان مسئله:
عنوان: بررسی رابطه بین سبکه مدیریت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع راهنمایی شهرستان سپیدان
مدیران آموزشی ابتدا توجه افراطی به سازمان ( وظیفه) داشتند اما با شروع روابط انسانی مدیران آموزش با گرای به رابطه مداری به نتایج درخشانی دست یافتند و امروز به توصیه متفکرین علم مدیریت یک مدیر آموزشی صرفاً نباید رابطه مدار یا ... باشد بلکه در موقعیتهای مختلف باید تلفیقی از سبکها استفاده نماید. مجله مدیریت آموزشی. (1378، فروردین)
و بر اساس تجارب آموزشی و مطالعه تهیه کننده و طرح مشاهده گردید، که یلکهاب متفاوتی به کار گرفته می شود و با توجه به تغییر اینکه در اداره امور بوجود آمده، هم پیشرفتهای تحصیلی چشمگیری صورت پذیرفته هم افتهایی وجود داشته است که
نمی تواند بی ارتباط با سبکهای مختلف مدیریتی باشد.
مبلغ قابل پرداخت 8,000 تومان
برچسب های مهم