محل لوگو

دانلود کارآموزی پروژه 416 واحد مسكوني 32 ص


دانلود کارآموزی پروژه 416 واحد مسكوني  32 ص

با هزینه ای اندکی شما میتونید فایل (کارآموزی پروژه 416 واحد مسكوني 32 ص) را تهیه کنید.

قسمتی از متن :

 

‏1

‏2

‏بسمه تعالی

‏در حال حاضر پروژة كارآموزي موردنظر مربوط به پروژه 416 واحد مسكوني

سامان II‏ مي‌باشد كه از لحاظ سازه‌اي اسكلت آن از نوع اسكلت بتني و سقف از جنس تيرچه بلوك مي‌باشد. سايت پروژه فوق شامل 26 بلوك بوده كه هر بلوك شامل 15 واحد ، 8 واحد يكخوابه و 7 واحد دو خوابه مي‌باشد كه در حال حاضر در مرحله نازك كاري مي‌باشد در اين خصوص كنترل موارد اجرايي –‏ تهيه صورت وضعيتها –‏ تأييد اردهاي كارهاي انجام شده و متره و برآورد و تهيه صورت جلسات مختلف در راستاي كارهاي انجام شده ، جزء عملياتي است كه هر روز به انجام مي‌رسد كنترل موارد اجرايي مانند رفع نقصها و خرابي‌هاي موارد اجرا شده اعم از رنگ‌كاري ، لكه‌گيري ، درزها و تركهاي رفع ايجاد شده در ديوارهاي داخلي و خارجي ، جوشكاري ، نازك‌كاري و بسياري موارد ديگر بايد به دقت صورت پذيرد . همچنين تهيه صورت وضعيتها و …‏ عمليات متره و برآورد ساختمان مديريت نيز در اين مدت به انجام رسيد. ساختمان مديريت اين پروژه از نظر سازه‌اي اسلكت آن از نوع اسكلت فلز و سقف از جنس تيرچه بلوك مي‌باشد. مساحت آن حدود 700 متر مربع بوده و در حال حاضر در مرحلة اجرا مي‌باشد. با ارائه نقشه‌هاي ساختمان مديريت مجتمع فوق ضمن بررسي و مطالعه به روي نقشه‌هاي فوق عمليات متره و برآورد، كدبرداري و تعيين كدهاي ارتفاعي ، تعيين موقعيت مكاني ساختمان فوق از جمله كارهاي وليه است كه در خصوص اجراي عمليات ساختمان مديريت به كار گرفته شده است. در اين خصوص تعيين كدهاي ارتفاعي (ترازيابي) ، خاكبرداري و خاكريزي ، لاشه‌چيني، سنگ مالون جهت بالا آوردن سطح فنداسيون و اجراي تيپ‌بندي فونداسيون بر روي لاشه سنگ‌هائي كه قبلاً كار شده بود و همچنين اجراي بتن مگر آن از جمله كارهايي است كه در اجراي كار به انجام رسيده است.

‏1

‏2

‏لازم به ذكر است در مرحلة آكس‌بندي ساختمان مديريت ، در سه مرحله اصلاحيه از طرف مشاورين ابلاغ گرديد كه طبق اصلاحيه ، موقعيت و طرح اوليه داخلي بنا تغيير داده شد.

‏بعد از قالب‌بندي فنداسيون و اجراي آرماتورگذاري مطابق نقشه‌هاي اجرايي ارائه شده توسط مشاور و نصب بين پيلتها و سپس اجراي عمليات بتن‌ريزي و كنترل كليه مسائل ذكر شده از جمله كارهايي است كه طي روزهاي كارآمدهاي توسط اينجانب به انجام رسيده است.

‏لازم به ذكر است كه قبل از عمليات بتن‌ريزي كنترل سطح تراز كلية بين پيلتها و هم تراز كردن آنها از جمله عملياتي است كه بايد مدنظر قرار گيرد.

‏توضيح اينكه پيچ و بولتهايي كه در زير بين پليتها قرار دارد بايستي قبل از عمليات بتن‌ريزي توسط گريس اندود شي تا پس از عمليات بتن ريزي زنگ نزند. براحتي جهت رگلاژ باز شود. و ويبره كردن بتن جزء اعمالي است كه در مقاومت بتن نقش بسزايي دارد. پس از اينكه عمليات بتن‌ريزي انجام پذيرفت تمامي بين پليتها را باز كرده و اول سطح بين پليتها توسط گروت هم تراز مي‌گردد براي اين منظور بالاترين تراز بين پليت را انتخاب كرده و بقيه بين پليتها را هم تراز با آن بيس پليت هم تراز مي‌نماييم. اين ارتفاع توسط گروت هم تراز مي‌گردد. (گروت ملاتي متشكل از ماسه با وي و سيمان مي‌باشد) پس از حصول اطمينان از هم تراز بودن بيس پليتها ، مي‌توان عمليات جوشكاري ستونها را شروع نمود. با توجه به نقشه‌هاي اجرايي ارائه شده از سوي مشاور تعيين سايز ستونها ، نوع اتصالات (ورقها ، نبشي‌ها ، براكت‌ها و

 


مبلغ قابل پرداخت 7,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ دی ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 194

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما