محل لوگو

دانلود کارآموزی چاپ


دانلود کارآموزی چاپ

خریدار گرامی شما میتوانید فایل (کارآموزی چاپ) را ویرایش کنید.

کارآموزی چاپ - word (..doc) - دانلود,کارآموزی,چاپ,دانلود

قسمتی از متن :

 

‏فصل اول

‏روزنامه نگاري و گزارش نويسي

‏روزنامه و (چاپ لترپرس(چاپ حروفي))

‏وضعيت روزنامه در سال 70 از نظر چاپ و پيش از چاپ، زمين و ساختمان سازمان و سيستم مالي و اداري پرسنل، تيراژ تعداد صفحات، کيفيت چاپ.

‏امکانات پيش از چاپ روزنامه در سال 70 امکانات حروفچيني و صفحه‌بندي سرب بوده است و امکانات چاپ، محدود به يک دستگاه چاپ رول‌لترپرس 8 صفحه سياه و سفيد. روشن است با حروفچيني و صفحه‌بندي سرب و چاپ لترپرس کيفيت چاپ چه بوده است‏.‏ ‏در سال 84 از نظر چاپ، روزنامه داراي دستگاه چاپي است که 8 صفحه روزنامه چهار رنگ رو و چهار رنگ زير و هر ساعت 30 هزار تيراژ و با کيفيت بسيار بالا چاپ مي‌کند. تا پايان سال 83، چهار رنگ رو و سه رنگ زير داشتيم و با گذشت ده سال از عمر دستگاه، افت کيفيت وجود داشت که در اوايل سال 83 در قالب يک قرارداد، يک يونيت به سيستم اضافه شد و سيستم قبلي هم (اور) شد که تا ده سال آينده مشکلي براي چاپ نخواهيم داشت و سيستم پيش از چاپ روزنامه يکي از کارآمدترين سيستم‌هاي پيش از چاپ در روزنامه‌هاست که مجموعه امکانات دستيابي به اخبار و اطلاعات و انتقال با سرعت بالا را ميسر کرده است

 


مبلغ قابل پرداخت 8,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ دی ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 147

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما