محل لوگو

دانلود کارآموزی کامپیوتر طراحي و نصب شبكهLan دانشگده ادبيات و زبان خارجه تبريز 27 ص


دانلود کارآموزی کامپیوتر      طراحي و نصب شبكهLan  دانشگده ادبيات و زبان خارجه تبريز   27 ص

شما بازدید کنند محترم میتوانید با هزینه ی اندکی فایل (کارآموزی کامپیوتر طراحي و نصب شبكهLan دانشگده ادبيات و زبان خارجه تبريز 27 ص) را تهیه فرمایید.

قسمتی از متن :

 

‏1

5

‏ طراحي و نصب شبكهLan ‏ دانشگده ادبيات و زبان خارجه تبريز

‏مقدمه :

‏شبكه چيست ؟

‏ شبكه يا Netword ‏يك اصطلاح عمومي است و به مجموعه اي از ابزارهاي پردازش اطلاعات اطلاق مي شود كه با يكديگر در ارتباط هستند . البته اين ارتباط از نوع فيزيكي و منطقي است كه از طريق سخت افزار و كابل بر قرار شده است و با يك روش استاندارد مديريت مي شود .

Wan and Lan

‏ شبكه محلي يا (Local Area Networkinq) Lan‏ شبكه اي است با تعداد محدودي از كامپيوترهاي شخصي بطوري كه در سطح يك مكان محدود با هم كار مي كنند و از منابع يكديگر مشتركاً استفاده مي كنند . شبكه هاي محلي به اشكال گوناگون قابل استفاده اند اما با وجود اين گوناگوني در اصل با هم يكسانند بطوريكه اشتراك در برنامه هاي كاربردي فايلها و وسايل جانبي از اهداف اصلي آنهاست .

‏ همان طور كه مي دانيم از Lan ‏ براي فضاهاي محدود استفاده مي شود اما اگر بخواهيم در فواصل طولاني نقل و انتقال اطلاعات با سرعت بالائي انجام شود به سراغ شبكه هاي گسترده يا Wan‏ ( Wide Aria Nedwork ‏) مي رويم .يك Wan ‏ از مرتبط شدن دو يا چند Lan ‏ بوجود مي آيد .

‏تغيير و تحول در تكنولوژي شبكه ها :

‏ با پيشرفت روزافزون فن آوري شبكه ها نحوه و نوع ارتباط مابين كامپيوترهاي يك شبكه مداماً در حال تغيير است ، پيش از اين شبكه به معناي محيط متمركزتري براي پردازش اطلاعات بحساب مي آمد و از ترمينالها به عنوان ابزاري براي دريافت و يا نمايش اطلاعات استفاده مي شد . بطوريكه آنها فقط از منابع اطلاعاتي موجود در كامپيوترهاي بزرگ استفاده مي كردند و سيستم ها به تنهايي قابليت اجراي فرامين نرم افزاري را نداشتند .

‏1

5

‏ طراحي و نصب شبكهLan ‏ دانشگده ادبيات و زبان خارجه تبريز

‏اجزاي اصلي شبكه :

‏ ارتباطات داده ها در ابتدا در انحصار كمپانيهاي خاصي از قبيل IBM ‏ قرار داشت اما در حال حاضر شركتهاي زيادي دست اندركار اين قضيه هستند بطوريكه تمام اجزاي مورد نياز يك شبكه از نرم افزارهاي سطح بالا تا رابط هاي سطح پايين را ارائه مي دهند . تعداد اين شركتها باعث شده است كه اجزاي متفاوتي در ارتباط با شبكه هاي محلي بوجود آيد . اما بطور كلي آنچه كه باعث اختلاف مابين شبكه هاي محلي مي شود تفاوت اجزاي اصلي آنهاست .

‏ايستگاه كاري‏

‏ مشهورترين جزء يك شبكه ، ايستگاه كاري يا Workstation ‏ مي باشد كه از طريق آن كاربرد با شبكه ارتباط برقرار مي كند . ايستگاه كاري در شبكه به معناي يك پايانه هوشمند است زيرا از توانايي پردازش و اجراي برنامه ها بهره مند مي باشد در حاليكه پايانه هاي ساده (Dumb‏ ) فقط بعنوان يك ابزار ورودي –‏ خروجي به كامپيوتر مركزي متصل بوده و اطلاعات را جهت پردازش ، به واحد پردازشگر مركزي ارسال مي كنند .

 


مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ دی ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 186

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما