محل لوگو

دانلود کارآموزی کشاورزی شركت تعاوني توليد كشاورزي 30 ص


دانلود کارآموزی کشاورزی   شركت تعاوني توليد كشاورزي   30 ص

برای شما بازدید کننده محترم این مقاله کامل را تهیه کرده ایم.

کارآموزی کشاورزی شركت تعاوني توليد كشاورزي 30 ص

قسمتی از متن :

 

‏1

‏تاريخچه سازمان‏:

‏موضوع جامعه شناسي روستا يي بر اصل زمين و مالكيت آن استوار مي باشد‏.

‏با عنايت به اينكه در روستاهاي كشور اراضي به صورت خرد و پراكنده مي باشند در سال 1341 تا 1351 قانون اصلاحات ارضي‏ ‏در /3 مرحله در كشور به اجرا‏ ‏گذاشته شد و يكي از پيامد هاي آن تشكيل تعاونيها ‏ي توليد با اهداف ساماندهي اراضي و يكپارچه سازي و يكجا كشتي محصولات و در نهايت افزايش توليد و در آمد و كاهش هزينه ها و كوتاه شدن دست دلالان و واسطه ها و نظارت متمركز توسط مدير عامل شركت بر اراضي و بازاريابي محصولات مي باشد‏.

‏شركت تعاوني توليد كشاورزي همت يكي از تعاونيهاي توليد كه در سال 1375‏ ‏تاسيس گرديده كه در 8 كيلومتري غرب شهرستان آق قلا در روستاي صحنه سفلي واقع شده است كه داراي 196 عضو با پوشش دو هزار هكتار زمين مي باشد‏.

‏نمودار سازماني و تشكيلات‏:

‏اركان شركت عبارتند از‏:

‏1 ‏–‏ مجمع عمومي ‏(‏نمايندگان گروهاي تعاوني‏)‏:‏ ‏كه به پنج گروه تقسيم مي شود كه هر گروه داراي دو نماينده مي باشد و در مجموع ده نماينده گروه مي باشد‏.

‏2 ‏–‏ هيئت مديره‏:‏ كه در برنامه ريزي و طرح پيشنهادات دخالت دارند‏.‏ اين شركت پنج هيئت مديره دارد كه از بين آنها يكي به عنوان رئيس هيئت مديره انتخاب مي شود و در راس آنها مدير عامل شركت كه مجري مصوبات هيئت مديره و همچنين دستورالعملهاي ابلاغي از طرف سازمان جهاد كشاورزي مي باشد‏.

‏2

‏نوع محصولات توليدي يا خدمات‏:

‏نوع محصولاتي كه در اين شركت توليد مي شود عبارتند از گندم جو پنبه گلزا و گياهان جاليزي مي باشد‏.

‏خدماتي كه در اين شركت انجام مي شود بر اساس اصل بنا شدن اين شركت‏ ‏آبرساني به وسيله پمپاژهاي برقي و از طريق كانالهاي اصلي و فرعي به مزارع كشاورزان مي باشد‏.‏ علاوه بر آبرساني به مزارع توزيع نهادهاي كشاورزي اعم از كودهاي شيميايي انواع بذرها گندم و جو كلزا و پنبه توزيع سموم شيمايي را نيز انجام مي دهد‏.‏

‏علاوه بر توزيع نهاده ها نظارت كامل بر مراحل كاشت داشت و بر داشت

‏كشاورزان عضو شركت را نيز بر عهده دارد.

‏امور جاري در دست اقدام توسط كار آموز‏:

‏وظايف من در آنجا با توجه به اينكه در ابتداي فصل كاشت غلات و كلزا در شركت حضور داشتم در امر بر گزاري كلاسهاي به كشاورزان و توزيع كودهاي شيميايي و سموم ضد عفوني به مدير عامل و كارشناس شركت كمك كردم و همچنين در سطح مزارع به همراه كارشناسان شركت در امر نحوه آماده سازي ‏بستر و همچنين نحوه كاشت مزارع مشاركت داشتم‏.

 


مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ دی ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 213

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما