محل لوگو

دانلود گزارش كارآموزي تسهيلات خطوط ريلي براي مسافران ناتوان 31ص


دانلود گزارش كارآموزي تسهيلات خطوط ريلي براي مسافران ناتوان  31ص

گزارش كارآموزي تسهيلات خطوط ريلي براي مسافران ناتوان 31ص - word (..doc) - طرح کاراموزی و کارافرینی -

قسمتی از متن :

 

‏1

‏32

‏گزارش كارآموزي

‏تسهيلات خطوط ريلي براي مسافران ناتوان

‏1

‏3

‏«قبل از هر چيز لازم است بدانيم كه منظور از يك مسافر ناتوان چيست؟»

‏واژه مسافر ناتوان در برگيرنده همه افرادي است كه بنابر دلايل جسمي و يا شرايط مغزي و رواني نمي توان مثل ساير مسافران با آنها رفتار كرد. به همين دليل واژه فوق نه تنها شامل بيماراني كه خوابيده سفر مي كنند مي باشد، بلكه هر نوع مسافر بيمار و ناتوان موقت نيز كه در صندليهاي معمولي سفر مي كنند (همچون افرادي كه دچار شكستگي در يكي از اعضاي بدن هستند و افراد پير و …‏) و همچنين نابينايان و ناشنوايان و ساير ناتوانان دائمي را در بر مي گيرد.

‏به عبارت ديگر ميليونها مسافر بالقوه قطار و اكثر آنهايي كه ممكن است در شرايط عادي، نياز به مراقبتهاي پزشكي نداشته باشند ولي در حالت سفر كم و بيش احتياج به كمك دارند، در رديف افراد ناتوان قرار مي گيرند.

‏درجات مختلف ناتواني جسمي اين قبيل افراد، مسائل و برنامه ريزي هاي متفاوتي را براي شركتهاي حمل و نقل ايجاب مي كند. يك مسافر سالم فقط احتياج دارد كه به داخل قطار هدايت شود و در مقصد نيز به ايستگاه راهنمايي شود. اما براي افراد ناتوان، بخصوص معلولين جسمي-حركتي نياز به تجهيزات و امكانات ويژه اي است كه اين افراد را قادر سازد تا به داخل سالن مسافري منتقل شوند.

 

دانلود,گزارش,كارآموزي,تسهيلات,خطوط,ريلي,براي,مسافران,ناتوان,31ص,دانلود

 


مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ دی ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 194

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما