محل لوگو

دانلود گزارش كارآموزي توليد انواع لوله هاي چدني در كارخانه پارس متال 25 ص


دانلود گزارش كارآموزي توليد انواع لوله هاي چدني در كارخانه پارس متال 25 ص

با هزینه ای اندکی شما میتونید فایل (گزارش كارآموزي توليد انواع لوله هاي چدني در كارخانه پارس متال 25 ص) را تهیه کنید.

قسمتی از متن :

 

‏مقدمه:

‏شركت پارس متال در سال 1343 واقع در كيلومتر 7 جاده مخصوص كرج تاسيس گرديد و در سال 1347 به بهره برداري رسيد. فعاليت كارخانه در زمينه توليد انواع لوله هاي چدني به روش ريخته گري گريز از مركز و اتصالات به روش ريخته گري در قالبهاي ويژه شروع گرديد و طي ساليان متمادي راه اندازي خطوط ريخته گري اتوماتيك و نيمه اتوماتيك مانند خطوط فيتينگ، گيزاگ و ديزاماتيك با توليد انواع قطعات از قبيل: گلوله هاي آسياب صنايع سيمان، فولاد و مس، انواع قطعات خودرو غلطك هاي تبريدي، انواع پوسته هاي موتور، انواع بوش سيلندر، قاب و درپوش كانالهاي تاسيساتي و غيره جزء پيشگامان صنايع ريخته گري ايران بوده و در كنار توليد سالانه 27000 تن انواع محصولات ريخته گري، با استفاده از مدرن ترين آزمايشگاهها و مركز تحقيقات و توسعه پژوهشهاي وسيعي در شناسايي و كاربرد آلياژهاي جديد مطابق با تكنولوژي روز را فراهم نموده است.

‏از آنجائيكه طراحي ساختار يك كارخانه از مهمترين و تاثيرگذارترين عوامل بر كارايي و كيفيت توليد كارخانه است، شايد بتوان پروژه اين درس را يكي از وسيعترين و جامع ترين پروژه ها دانست.

‏در اين ميان نوع كارخانه و شرايط حاكم بر آن يكي از عوامل تعيين كننده در حجم كار و ميزان سختي ارائه الگو مي‎‏باشد. از اين حيث شايد بتوان پروژه حاضر را از پيچيده ترين و پركارترين پروژه ها دانست چرا كه اين پروژه براي كارخانه اي از كارخانجات بزرگ ريخته گري در ايران طراحي و اجرا شده است.

‏واضح است كه بسياري از تعاريفي كه در مورد ساير كارخانجات توليدي و مونتاژي شده است و كتاب ها براساس آن تنظيم شده اند در مورد يك كارخانه ريخته گري و با اين ابعاد كمتر قابل اجرا خواهد بود حتي آيتم‌هاي گزارش داده شده براي پروژه نيز در اين ميان بايد كمي تعديل شده و يا تغيير مي‌كردند.

‏اين مسئله وقتي اهميت پيدا مي كند كه بدانيم كارخانه اي با اين وسعت و سابقه كمتر كار كارشناسي در اين زمينه انجام داده است. كوچكترين اطلاعات هم بايد شخصاً‌ و با مصاحبه با افراد بدست مي‌آمد. هيچ نقشه كاملي حتي از خود كارخانه وجود نداشت. كليه نقشه‌ها توسط نويسندگان اين پروژه و با بررسي وضع موجود و استفاده از نقشه‌هاي ناقص قبلي، طراحي و آماده شد.

 


مبلغ قابل پرداخت 7,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ دی ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 198

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما