محل لوگو

دانلود گزارش كارآموزي كارخانه واگن پارس 44ص


دانلود گزارش كارآموزي كارخانه واگن پارس  44ص

گزارش كارآموزي كارخانه واگن پارس 44ص - word (..doc) - طرح کاراموزی و کارافرینی -

قسمتی از متن :

 

‏1

‏1

‏گزارش كارآموزي (1)

‏كارخانه واگن پارس

‏كارخانه واگن پارس كه بزرگترين سازنده وسائط حمل و نقل ريلي در خاورميانه مي‌باشد. در سال 1352 با سرمايه‌اي بالغ بر چهارده ميليارد ريال با سرمايه‌گذاري مشترك سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران و راه‌آهن جمهوري اسلامي ايران در شهرستان اراك تأسيس گرديد.

‏1

‏1

‏واگن پارس در سال 1362 با ساخت و توليد انواع وسائط حمل و نقل ريلي مانند لكلومتيو، واگنهاي باربري، واگن‌هاي مسافربري، واگنهاي محرك و …‏ آغاز به فعاليت نمود.

‏فعاليت اين كارخانه ساخت و تعمير اساسي انواع مختلف خودروهاي ريلي اعم از واگنهاي باري، مسافري، مترو و تأمين قطعات اصلي و يدكي واگنها مي‌باشد.

‏از آنجائيكه بخش قابل ملاحظه‌اي از مواد مصرفي اين شركت ساخت داخل كشور مي‌باشد، هزينه توليدات شركت پائين بوده و باعث گرديده است كه واگن پارس در عرصة بازارهاي جهاني در مناقصه‌هاي متعدد موفق گردد.

‏ اين كارخانه با بهره‌گيري از آخرين تجربيات در زمينه ساخت واگن و با بكارگيري پيشرفته‌ترين ماشين آلات مي‌تواند ساليانه بيش از يك هزار دستگاه انواع مختلف واگن را توليد و همچنين 2500 دستگاه واگن را تعمير اساسي نمايد. واگن پارس توانسته است محصولات خود را درسطح مطلوب با رعايت آخرين استانداردهاي صنعتي راه‌آهن (

 


مبلغ قابل پرداخت 7,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ دی ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 214

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما