محل لوگو

دانلود گزارش كارآموزي واحد توليدي – پرورش و تكثير گلهاي فصلي (گلهاي فضلي آزاد) (رشته كشاورزي) 40 ص


دانلود گزارش كارآموزي واحد توليدي – پرورش و تكثير گلهاي فصلي (گلهاي فضلي آزاد) (رشته كشاورزي) 40 ص

با هزینه ای اندکی شما میتونید فایل (گزارش كارآموزي واحد توليدي – پرورش و تكثير گلهاي فصلي (گلهاي فضلي آزاد) (رشته كشاورزي) 40 ص) را تهیه کنید.

قسمتی از متن :

 

‏1

‏تشكر و قدر داني:

‏سپاس بي كران و بي همتا خداوند يكتا را، كه را ه ادامة تحصيل را براي من هموار گردانيد و توفيق اتمام مقطعي از تحصيلات دانشگاهي را به اينجانب ارزاني نمود.

‏سپاس و تشكر بي پايان من نثار پدر و مادر عزيز و بزرگوارم كه در اين راه زحمات و تلاهاي فراواني را متحمل شدند. اينك كه به لطف خداوند و پشتيباني پدر و مادر عزيزم اين دوره تحصيلي را به پايان رساندم بر خود وظيفه مي دانم به پيشگاه تمامي استادان كه در طول مراحل تحصيل از راهنمايي و زحمات بي دريغشان سود بردم عرض ادب نموده و كمال قدر داني را داشته باشم. همچنين جا دارد از زحمات استاد‏ان‏ ارجمند ‏خود‏ كه در طول دوران تحصيل زحمات فراواني را متحمل گشته اند و مشوق من در قبولي در مقطع كارشناسي ارشد نيز بوده اند تشكر كنم.

‏با تشكر و قدر داني از تمام كساني كه ما را در اين دوران كارآموزي همراهي كرده‏‌‏اند‏.‏

‏2

‏چكيده‏ :

‏به منظور تعيين نياز غذايي و آبي و دمائي گياهان فصلي در هر يك از مراحل رشد شامل كاشت بذر تا رسيدن به مرحله گلهدهي كه عموماً هدف اصلي در كاشت اين نوع گياهان فضاي سبزي باشد و با توجه به اينكه عامل تعيين كننده در بازار صنعت گل، زيبائي و طول عمر گل ها با حفظ طراوت و شادابي است توصيه هاي تغذيه اي با درك نيازهاي غذايي و آبي و مكاني در هر يك از تيره هاي انتخابي به عمل آمده، تا با توجه به شرايط فيزيكي و شيميائي خاك هر منطقه به ايده آل خود در جهت پرورش و تكثير اين نوع گياهان نزديك شويم.

‏همچنين توصيه هايي در زمينه چينش هر يك از اين گونه هاي گياهي در كنار هم و يا در كنار گياهان ديگر براي ايجاد فضايي سبزي نشاط آور شده است. همچنين در هر يك از تيره هاي منتخب از گياهان فصلي طوري به جزئيات مربوط به كشت و كار و نگهداري پرداخته شده كه مخاطب با داشتن حداقل مشكلات از لحاظ ناهنجاريهاي رشدي و آفات و بيماريها با اصول پيشرفته علمي كار آشنا شود.

 


مبلغ قابل پرداخت 7,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ دی ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 203

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما