محل لوگو

دانلود گزارش کارآموزی كنجاله ـ خط توليد حلوا شكري 14 ص


دانلود گزارش کارآموزی   كنجاله  ـ خط توليد حلوا شكري  14 ص

گزارش کارآموزی كنجاله ـ خط توليد حلوا شكري 14 ص - word (..doc) - طرح کاراموزی و کارافرینی -

قسمتی از متن :

 

‏گــزارش كــارآمــوزي

‏كنجاله

‏خط توليد حلوا شامل 50درصد كنجد و 50درصد شكر مي‏‌‏باشد. كنجد با نام علمي Sesam‏، اندي‏‌‏كام مي‏‌‏باشد . از خانواده پدالياسه مي‏‌‏باشد. كنجد داراي 16جنس و 60 گونه گياهي علفي مي‏‌‏باشد. كليات گياه‏‌‏شناسي به صورت يك و يا چند ساله، ساقه آن از نيم متر ‏متغير و روي ساقه آن برگ‏‌‏هاي بيضي شكل متقابل هم‏‌‏اند. ‏ميوه اين گياه يك كپسول بلند و نوك تيز كه داخل اين كپسول پن‏جاه تا شصت دانه كنجد وجود دارد. ارقام آن يا كنجد زرد يا سياه وجود دارد. عملكرد متوسط آن پانصد كيلو در هكتار مي‏‌‏باشد. زمان برداشت آن اول پاييز مي‏‌‏باشد.

‏مناطق كشت در ايران شامل جيرفت، خوزستان، گرگان، كلات، بجنورد و مغان مي‏‌‏باشد. ويتامين‏‌‏هاي B, D, E, F‏ و ليستين مي‏‌‏باشد. ‏مقدار روغن آن ‏در حدود 50درصد مركب از حدود 70درصد اسيدهاي چرب اشباع نشده مانند لينولئيك اسيد، اولئيك اسيد و چوب اشباع شده مانند اسيد بالمتيك و آراشيديك اسيد مي

‏‌‏باشد. روغن‏‌‏هاي اشباع نشده و مفيد براي بدن است و در امريكاي شمالي و كانادا به مقدار زياد مي‏‌‏باشد.

‏اين روغن نه فقط كلسترول بدن را بالا نمي‏‌‏برد، بلكه آنرا كاهش مي‏‌‏دهد. معمولاً دانه‏‌‏ها را مي‏‌‏شويند تا رنگ روي آن از بين برود. سپس دانه‏‌‏ها را آسياب كرده و پوست ‏و ‏آن ‏را كه ‏سبك‏ است، و روي آب مي‏‌‏آيد، ‏مي‏‌‏گيرند. ‏سپس دانه‏‌‏ها را خشك كرده و در آب تميز مي‏‌‏كنند. اين خمير را تحت فشار قرار داده تا روغن آن جدا شود. اين روغن را از نقاله باقيمانده تحت فشار و گرما روغني بدست مي‏‌‏آيد كه به نام روغن گرم است كه البته ارزش غذايي روغن سرد را ندارد. روغن كنجد معجون ناشناخته مي‏‌‏باشد كه خوردن يك قاشق غذاخوري كنجد، موجب تامين 14درصد از نياز كلسيم خانم‏‌‏ها شده و اگر آنها عادت به بلند كردن ناخن‏‌‏هايشان داشته باشند، با مصرف كنجد ناخن‏‌‏هايشان محكم‏‌‏تر شده و ترك و شكنندگي بر روي اين عضو كه جزئي از زيبايي انگشتان است، ديده نمي‏‌‏شود.

‏به علاوه مصرف ‏2 قاشق غذاخوري آن رساندن 5 ميلي‏‌‏گرم روي را به بدن خصوصاً پوست، مو و ناخن‏‌‏ها را آسان مي‏‌‏كند. شايد بدانيد كه كمبود روي ‏چه اثراتي بر زيبايي دارد، آكنه را كمتر مي‏‌‏كند و از نازك شدن موها جلوگير مي‏‌‏كند. مانع ريزش موها، خصوصاً در خانم‏‌‏ها مي‏‌‏شود. در ضمن به دليل توام شدن اين ماده مغذي را ويتامين E‏، اين اثرات صدچندان شده و مي‏‌‏توان از خواص ضدچروك و سفيدكنندگي (ضد لك) اين ويتامين استفاده كرد.

 

دانلود,گزارش,کارآموزی,,كنجاله,ـ,خط,توليد,حلوا,شكري,14,ص,دانلود

 


مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ دی ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 264

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما