محل لوگو

دانلود گزارش کارآموزی حسابداری مخابرات


دانلود گزارش کارآموزی حسابداری مخابرات

شما بازدید کنند محترم میتوانید با هزینه ی اندکی فایل (گزارش کارآموزی حسابداری مخابرات) را تهیه فرمایید.

قسمتی از متن :

 

‏1

‏چكيده

‏آنچه در اين پروژه كارآموزي آمده دربردارنده موضوعات زير مي باشد كه هركدام به طور خلاصه به شرح زير است امور مالي اداره مخابرات شامل سه اداره مي باشد.

‏الف- اداره پرداخت ها : رويدادهايي كه در اداره مخابرات اتفاق مي افتد در نهايت به قسمت اداره پرداخت ها منتقل مي گردد تا وجه آن پرداخت شود .

‏ب- اداره دريافت ها : كه با باجه ها و مخابرات هاي شهرستان در ارتباط است كه از مهمترين وظايف‏ آ‏ن : وصولي ها ، صدوري يا سمت

‏درآمد در موقع قبض گيري ، تهاتر تلفن هاي ثابت ، استرداد تلفن هاي ثابت مي باشد.

‏ج- اداره تمركز حساب كه شامل واحد اصلاح و بستن حساب ‏، واحد ترازنامه ، واحد بايگاني ‏واحد خسارت مي باشد كه وظايف هر كدام به طور خلاصه به صورت زير مي باشد.

‏وظايف واحد اصلاح و بستن حسابها

‏1- عملكرد جاري شهرستان ها

‏2- كنترل حساب هاي فيمابين

‏3- استعلام صورت وضعيت

‏4- باجه ها و دفاتر خدمات ارتباطي

‏وظايف واحد ترازنامه : تهيه صورت هاي مالي ميان دوره اي و در پايان گروه

‏وظايف واحد بايگاني : يك نسخه از اسناد مالي در اين واحد نگهداري مي شود

‏وظايف واحد خسارت : اگر به پيمانكاران به اموال خسارت وارد كنند ، نامه افراد خسارت ديده در اين بخش نگهداري مي شود تا از مبلغ صورت وضعيت كسر گردد.

‏2

‏مقدمه:

‏اگر به تاريخ بنگريم و زندگ‏ی‏ جوامع انسان‏ی‏ را مطالعه كنيم نيك م‏ی‏ بينيم يك‏ی‏ از مهمترين فرازها‏ی‏ زندگ‏ی‏ بشر‏ی‏ موضوع ارتباط و چگونگ‏ی‏ ايجاد آن بوده است اين موضوع برا‏ی‏ مردم جوامع به ويژه حاكمان و دولت ها از اهميت خاصی برخوردار بوده است در گذشته پيام از طريق پيك ها‏ی‏ تيزرو و نوشتن در الواح ، مبادله م‏ی‏ شد و يا در زمانهای دورتر كه پيام به صورت فور‏ی‏ بود با آتش افروختن دركوره ویاازراه انداختن دود در روز روشن و دمیدن در شیپورهای بزرگ با ديگر طايفه ها و قبائل همسايه ارتباط بر قرار می کردند اين ها همه حكايت از اهميت وجود ارتباط و اطلاع رساني دارد كه به عنوان يكي از جمله نيازها‏ی‏ اساس‏ی‏ جوامع انسان‏ی‏ به شمار می رود بشر چون نياز داشته كه بتواند پيام را به موقع ارسال نمايد هميشه در تلاش بوده است تا بتواند ابزار و تجهيزات پيام رسان‏ی‏ راتوسعه و تكميل نمايد تا روش برقراری ارتباط و پيام رسان‏ی‏ آسانتر و راحت تر شوداين است كه روز به روز توانست در جهت نيل به خواسته اش که همانا پيشرفت در ابزارها‏ی‏ ارتباطات و اطلاع رسان‏ی‏ بود تندتر حركت كند تا اينكه توانست ابزارها‏ی‏ نوين را جايگزين وسايل قبل‏ی‏ خود نمايد.

‏امروزه شاهد اين تحولات چشمگير و حيرت آور ارتباطات مخابرات‏ی‏ در جوامع جهان‏ی‏ هستيم وجود ارتباطات اينترنت ، ماهواره و بسيار‏ی‏ از امكانات مدرن مخابرات‏ی‏ همه از پيشرفت ها‏ی‏ تكنولوژ‏ی‏ و فن آوريها‏ی‏ مخابرات‏ی‏ خبر م‏ی‏ دهند.

‏در تهیه این پروژه سعی براین است که هنر جویان عزیز با مطالعه آن بتوانند با مخابرات استان ‏تهران‏ و نحوه عملیات حسابداری آن و همچنین وظایف قسمت های مختلف مالی این شرکت اشنا شوند. ‏

 


مبلغ قابل پرداخت 7,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ دی ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 224

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما