محل لوگو

دانلود گزارش کارآموزی نیروگاه نکا 70 ص


دانلود گزارش کارآموزی نیروگاه نکا 70 ص

شما بازدید کنند محترم میتوانید با هزینه ی اندکی فایل (گزارش کارآموزی نیروگاه نکا 70 ص) را تهیه فرمایید.

قسمتی از متن :

 

‏پيشگفتار

‏مطالبي كه در اين گزارش بيان شده گوشه‏‌‏اي بسيار كوچك از قسمتهاي مختلف نيروگاه عظيم نكاء مي‏‌‏باشد. كه سعي كرده‏‌‏ام عمده موارد مهم و كاربردي كه در يك نگاه و بطور مختصر مورد نياز خواهد شد را بيان كنم.

‏در جزوه حاضر سيكل نيروگاه و نقشه‏‌‏هايي جامعيت داشته و خلاصه‏‌‏اي از قسمتهاي اصلي نيروگاه كه نقش كليدي در كاربري اين صنعت مادر را دارا مي‏‌‏باشند، تا حد امكان توضيح داده‏‌‏ام.

‏واجب است از تمام مسئولين نيروگاه، متخصصين قسمت معاونت مهندسي ‏و قسمت آموزش كه امكان اين مهم را فراهم ساختند كمال سپاس و قدرداني ابراز نمايم.‏

‏مقدمه

‏انسان همواره براي رفاه زندگي خود در تكاپو بوده و هست. ابتدا نيروي ماهيچه‏‌‏اي را امتحان كرد كه با كهولت سن رفته رفته فرسايش مي‏‌‏يافت.

‏سپس انرژي باد و در كنار آن ا‏ز انرژي پتانسيل آب استفاده نمود. با گذشت زمان ديد بازتري پيدا كرد كه باعث درك انرژي بخار شد. استفاده از انواع انرژي همچون: انرژي شيميايي، جزر و مد درياها، انرژي هيدروليكي، هسته‏‌‏اي و بالاخره انرژي نوراني خورشيد را نيز آموخت كه همه در خدمت پيشرفت و تكامل انسان مي‏‌‏باشند. در اين ميان بهترين نوع انرژي بايد داراي خصوصيات كاملي باشد.

‏انرژي الكتريكي يكي از بهترين فرم‏‌‏هاي انرژي مي‏‌‏باشد زيرا :

‏توزيع و انتقال آن به راحتي و بطور مطمئن صورت مي‏‌‏گيرد ( انتقال انرژي الكتريكي از طريق خطوط نيرو در مقايسه با حمل سوخت با وسايل نقليه. )

‏دستگاههاي متنوعي را مي‏‌‏توان با آن بكار‏ انداخت.

‏راندمان انرژي الكتريكي در تبديل به انرژي‏‌‏هاي ديگر بالاست ( راندمان يك بخاري الكتريكي % 100 مي‏‌‏باشد درصورتيكه راندمان يك بخاري نفتي % 50 است. )

‏استفاده از آن هيچگونه آلودگي براي محيط زيست بوجود نمي آورد.

‏براي تأمين انرژي الكتريكي از تبديل فرمهاي ديگر انرژي موجود در طبيعت استفاده مي‏‌‏شود كه در حال حاضر متداول‏‌‏ترين آن تبديل انرژي شيميايي ‏به الكتريكي است كه با استفاده از‏ سوخت فسيلي ( سوخت مايع، گاز، ذغال‏‌‏سنگ ) در نيروگاههاي بخاري و يا گازي صورت مي‏‌‏گيرد‏ كه با توجه به راندمان بالاتر نيروگاههاي بخاري نسبت به گازي قسمت عمده تأمين برق بعهده اين نيروگاههاست. در نيروگاههاي بخاري سوخت فسيلي در كوره (بويلر)مي‏‌‏سوزد و انرژي شيميايي بين پيوندهاي خود را به صورت حرارت به آب مي

 


مبلغ قابل پرداخت 7,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ دی ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 197

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما