محل لوگو

دانلود گزارش کاراموزی تعاونی


دانلود گزارش کاراموزی تعاونی

گزارش کاراموزی تعاونی - word (..doc) - طرح کاراموزی و کارافرینی -

قسمتی از متن :

 

1

‏پيشگفتار

‏اينجانب ‏آزاده زارعي نژاد ‏ ‏پروژه كارآموزي خود را در ‏شركت تعاوني ‏روستايي‏ استان فارس‏ گذراندم . ‏این پروژه شامل گزارش ها ، و تجربیاتی است که در ‏شركت‏ ‏به‏ مدت 240 ساعت کارآموزی ، ثبت شده است و مقایسه اطلاعات و تئوری های مختلف با عمل و اجرای ‏كار‏ صورت گرفته است.

‏اينجانب نيز در طي مدت حضور خود در محل كارآموزي استفاده هاي علمي و عملي خوبي نموده ، با توجه به زمان محدود 240ساعته تقريبا به همه ريزه كاريها ي اجرايي ونظارتي واقف شدم ، از اينرو شايد بهتر باشد واحد كارآموزي به دوقسمت تقسيم شده تا اين ‏ن‏قيصه جبران گشته و ارتباط با محيط كار حفظ شود ، همچنين پيشنهاد مي شود در صورت امكان تعامل بيشتري بين استاد كارآموزي و سرپرست و همچنين دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه بوجود آيد تا دانشجو با تعهد بيشتري پا به عرصه عمل بگذارد .

2

‏مقدمه

‏يكي از اهداف اساسي و بسيار مهم سياستگذاران ايجاد ارتباط منطقي و هماهنگ صنعت و محيط كار با دانشگاه و دانشجو مي با شد كه هم در شكوفائي ورشد صنايع موثر بوده و هم دانشجويان را از يادگيري دروس تئوري محظ رهايي داده و علم آنها را كاربردي تر كرده و باعث مي شود آن را در عرصه عمل ، آزموده و به مشكلات و نا بسامانيهاي علمي و عملي محيط كار آشنا شده و سرمايه وقت خويش را در جهت رفع آنها مصرف نمايند ، كه براي جامعه در حال توسعه ما از ضروريات مي با شد .

‏با اين مقدمه شايد اهميت و جايگاه درس دو واحدي كارآموزي براي ما روشنتر شده و با نگاهي ديگر به آن بپردازيم ‏.

 

دانلود,گزارش,کاراموزی,تعاونی,دانلود

 


مبلغ قابل پرداخت 8,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ دی ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 239

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما